Waarom word ik gebeld na mijn reis?
Wij vinden het erg belangrijk om te weten of u de vakantie goed heeft ervaren. Wij streven naar excellente uitvoering en het overtreffen van verwachtingen. Daarom wordt u gebeld door 1 van onze medewerkers voor een evaluatie gesprek. Zo zien wij ook wat wij eventueel anders kunnen doen om het er nog aangenamer voor u te maken.


Ik ben mijn bagage kwijt, wat nu?

Wat vervelend dat uw bagage vermist is. Laat het ons direct weten, zodat we hier een melding van kunnen maken bij de luchtvaartmaatschappij. Wij houden u verder op de hoogte van alle updates en doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat u uw bagage zo spoedig mogelijk weer ontvangt.

Ik ben iets vergeten in het zorghotel, wat nu?

Wat vervelend dat u iets bent vergeten in het zorghotel. Laat het ons direct weten, zodat we een oplossing kunnen vinden en deze , indien mogelijk, zo spoedig mogelijk alsnog naar u op te sturen indien mogelijk. Wij houden u verder op de hoogte van alle updates en bieden altijd een passende oplossing.

Ik wil opnieuw boeken, hoeveel dagen mag ik nog op vakantie?

Wat leuk om te horen dat u alweer klaar bent voor uw volgende vakantie. Het aantal verlofdagen dat u heeft is afhankelijk van uw woonsituatie, de zorgwet en uw zorgbehoefte. Samen kijken we naar uw saldo en de mogelijkheden om een mooie vakantie te organiseren voor u.