Facturatie

2023-02-09T09:58:33+01:00

Hoelang is mijn offerte geldig? Uw offerte is 7 dagen geldig, met uitzondering van ticketprijzen. Vanwege de dagelijks variërende markt, kunnen wij de ticketprijzen helaas niet garanderen. Wij hanteren de dagprijs op het moment van aanbetaling van de offerte. U ontvangt de factuur, waarop de werkelijk betaalde ticketprijs staat vermeld, zodat u ziet dat wij [...]

Facturatie2023-02-09T09:58:33+01:00

Na de reis

2023-02-09T09:45:17+01:00

Waarom word ik gebeld na mijn reis? Wij vinden het erg belangrijk om te weten of u de vakantie goed heeft ervaren. Wij streven naar excellente uitvoering en het overtreffen van verwachtingen. Daarom wordt u gebeld door 1 van onze medewerkers voor een evaluatie gesprek. Zo zien wij ook wat wij eventueel anders kunnen doen [...]

Na de reis2023-02-09T09:45:17+01:00

(Medische) Bagage

2023-02-09T09:44:45+01:00

Hoeveel bagage mag ik meenemen?</h3 > Tijdens de vlucht naar Alicante mag u het volgende meenemen aan bagage: 1 stuk handbagage + 1 accessoire per volwassene/kind (totaal max. 10 kg), 20 kg Ruimbagage. Tijdens de vlucht naar Amsterdam, mag u het volgende meenemen aan bagage: 1 stuk handbagage + 1 accessoire per volwassene/kind (totaal max. [...]

(Medische) Bagage2023-02-09T09:44:45+01:00

Tijdens de reis

2023-02-09T09:40:57+01:00

Welke documenten zijn nodig om te reizen? Om te mogen reizen heeft u onderstaande documenten nodig: Uw paspoort moet minimaal 6 maanden geldig zijn op het moment van vertrek Uw vaccinatiepaspoort of negatieve PCR test (indien nodig) Uw zorgpas Een reis- en annuleringsverzekering Uw medicatiepaspoort Hoe laat moet ik op de airport zijn en waar [...]

Tijdens de reis2023-02-09T09:40:57+01:00

Voor aanvang van de reis

2023-02-09T09:36:24+01:00

Wat heb ik nodig voor aanvang van mijn reis? Wanneer u de machtiging van uw zorgverzekeraar heeft ontvangen voor vergoeding en akkoord van de reis, boeken wij uw vakantie officieel. Ruim 3 weken voor vertrek van een groepsreis, organiseren we een bijeenkomst met de hele groep. Hierbij ontvangt u alle informatie over uw reis. Daarnaast [...]

Voor aanvang van de reis2023-02-09T09:36:24+01:00

Vergoeding en zorgverzekeraar

2023-02-09T09:29:15+01:00

Hoe kom ik in aanmerking voor een vergoeding? U komt in aanmerking voor een vergoeding als u in Nederland staat ingeschreven, een zorgbehoefte heeft, in het bezit bent van een geldige CIZ-indicatie en verzekerd bent bij een Nederlandse zorgverzekeraar. Wat valt er binnen de vergoeding? Afhankelijk van uw zorgindicatie, zorgwet en de zorgverzekeraar waar u [...]

Vergoeding en zorgverzekeraar2023-02-09T09:29:15+01:00

Uitleg documenten

2023-02-10T13:45:48+01:00

Wat is een aanvraagformulier en waar kan ik deze vinden? Het aanvraagformulier is het document welke ingevuld moet worden om een gerichte vrijblijvende offerte voor u te kunnen maken. Zodoende kunnen wij met deze documenten de aanvraag bij de zorgverzekeraar indienen voor de machtiging van de zorgvakantie en eventuele vergoedingen. U kunt het aanvraagformulier hier [...]

Uitleg documenten2023-02-10T13:45:48+01:00

Aanmelden

2023-02-09T09:24:03+01:00

Is een intakegesprek verplicht voorafgaand aan mijn reis? Om de zorgbehoefte zo gedetailleerd als mogelijk te kunnen leveren, vindt er een intakegesprek plaats op basis van het persoonlijk zorgplan. Hierbij is het prettig voor zowel de cliënt als het zorgteam van RCR Zorghotels om vragen te kunnen stellen over de zorg en elkaar alvast te [...]

Aanmelden2023-02-09T09:24:03+01:00

Zorgbehoefte & Begeleiding

2023-02-09T09:21:13+01:00

Wat betekend ‘fit to fly’? Deze term wordt in de reiswereld genoemd om aan te tonen dat u gezond genoeg bent om te mogen vliegen. Indien nodig wordt deze verklaring opgevraagd bij een huisarts of SOG arts. Mag ik alleen reizen Op basis van uw zorgplan en aanvraagformulier, beoordelen wij of u ‘fit to fly’ [...]

Zorgbehoefte & Begeleiding2023-02-09T09:21:13+01:00

Contactgegevens & Openingstijden

2023-02-09T09:17:26+01:00

Wat zijn jullie openingstijden? Wij zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 08:30 uur tot 17:30 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur. Op zondag zijn we gesloten. Wat is jullie telefoonnummer? U kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 085 40 11 774. Wat is jullie e-mailadres? Ons e-mailadres is [...]

Contactgegevens & Openingstijden2023-02-09T09:17:26+01:00
Ga naar de bovenkant